VZW

Zo’n 20 jaar geleden besloten we met een aantal de VZW – gidsendal nieuw leven in te blazen.
De eerste jaren was onze taak vooral het lokaal in de Molenlaan zo goed als kon nog staande te houden en tevens de zoektocht te starten naar een gepaste locatie voor het “broodnodige” nieuwe lokaal. Met veel steun en vooral veel activiteiten werd een lokaal neergezet waar we terecht trots op zijn. Een 6-tal jaar geleden namen de meisjes hun intrek en waren dolenthousiast !!!
Onze taak als VZW is nu vooral het onderhoud van het lokaal. Wij komen jaarlijks zo’n 2 à 3 keer samen om een aantal punten (bv.kosten nutsvoorzieningen bekijken, herstellingen, afspraken omtrent het onderhoud, ed) te bespreken samen met een aantal van de leiding.
En hierover zijn wij dan dolenthousiast! De leiding en de groep zorgen voor hun lokaal als een goede huisvader!!!
Begin vorig jaar hebben wij , Ellen De Clerck en Sabine Gunst, de fakkel als voorzitsters overgenomen van Ann Gunst.
Doordat onze dochters in de scouts zijn, voelen wij ons nog steeds nauw betrokken.
We kennen de groep en als er vragen zijn kunnen ze zeker bij ons terecht.
We hopen dan ook dan onze dochters nog heeeeel lang in de scouts blijven!